Eğitimde ASDF Modeli

Eğitim

2-3-ASDF1

Eğitimde ASDF Modeli

 

Uğur Okullarında “ASDF Eğitim Modeli” uygulanır. ASDF Eğitim Modeli, öğrencilerin ve velilerin hayalini kurdukları kalitede bir eğitim ve akademik standartlar sunar. Öğrencilerin doğal bir çevrede kültürel ve sosyal paylaşım içinde bulunarak, deneyimleyerek öğrenmeleri sağlanır.

 

 

Uğur Okullarında uygulanan ASDF Eğitim Modeli ile;

  • Güvenli, konforlu, öğrencilerin fiziksel ve psiko-sosyal gelişimini destekleyen bir çevrede eğitim verilir.
  • Öğrencilerin hedefledikleri bir üst okulu kazanabilmesi için akademik potansiyelleri kendi potansiyelleri çerçevesinde en üst seviyeye çıkarılır.
  • Öz güvenli, sorumluluk sahibi ve çok yönlü küresel vatandaşlar yetiştirilir.

 

ASDF Nedir, Eğitimde Nasıl Uygulanır?

ASDF, öğrencilerin akademik, sosyal, duygusal ve fiziksel gelişimini destekleyen Uğur Okullarına özgü bir eğitim modelidir.

Akademik

Uğur Okullarında öğretmen kadrosundan yabancı dil eğitimine, kariyer planlamasından sınav başarısına kadar, öğrenciye, kendi bilişsel gelişimi de dikkate alınarak akademik ve bilimsel bir eğitim sunulur. Öğrenciler, akademik kur sistemi sayesinde potansiyelleri doğrultusunda yönlendirilir, kariyer planlamaları yapılır ve sınavlara hazırlanırken ihtiyaç duydukları eğitimi alırlar.

Sosyal

Öğrencilerin sosyal becerilerinin gelişmesini sağlayacak olan kulüp ve atölye çalışmaları, kültürel projeleri, sosyal sorumluluk faaliyetleri ve kişisel gelişim odaklı projeleri desteklenir. Uğurlu öğrencilerin; akademik başarılarını arttırmalarına ek olarak kendilerini doğru ifade etme, sosyal çevreyle dengeli ve etkili iletişim kurma ve toplumsal beklentileri karşılama gibi sosyal becerilerini geliştirmeleri de sağlanır.

Duygusal

Öğrencilere olumlu düşünme, duyguları yönetme, benlik saygısı geliştirme gibi beceriler kazandırılır. Kişiye özgü uzman psikolojik danışman ve rehberler ile öğrencilerin duygusal ihtiyaçlarını karşılayan bir çevre oluşturulur.

Fiziksel

Okul öncesinden lise dönemine kadar öğrencilerin bireysel gelişimleri takip edilerek fiziksel gelişimlerinin desteklenmesi amaçlanır. Kendi yaş grubuna uygun becerileri sergileyebilecekleri aktiviteler içerisinde yer almasına önem verilir. Tüm öğrencilerin ilgileri, yetenekleri ve başarıları doğrultusunda etkinlik yapması sağlanır.